because you make me happy.

Heellu.

Idag är det onsdag och jag har som alltid spenderat dagen i skolan. Första lektionen hade vi spanska, gick igenom lite saker och jobbade sedan enskilt. Sedan vart de matte, vår lärare hade någon lång diskussion om sofforna ute i vårat skepp haha och sen satte sig jag och Madde i ett grupprum och snackade + var duktiga 😉 Efter matten hade vi svenska, vår lärare fick seriöst ett utbrott på oss, han är typ läskig när han är arg 😮 haha men aja sen när han lugnade ner sig så gjorde vi bokuppgifter (ska fortsätta på dem senare eller imorgon!) sedan hade vi lunch, sedan idrott som jag inte var med på (förkyld & sån skit fortfarande) så jag och en del andra satt och kollade på och sedan sista lektionen hade vi bild där vi hade genomgång och sedan ritade vi och sen slutade vi 😀

Kunde inte låta bli att titta på OC när jag kom hem så såg nyss klart det andra avsnittet, sitter nu och kollar igenom lite bloggar och ska strax ta tag i mitt pluggande! Har spanska, so och svenska till denna veckan, kul.. men aja, ni får ha det så bra puss!

Det börjar bli lite sådär super långtråkigt att driva en blogg med endast gamla bilder, någon borde skaffa sig en bra kameraa.. någon som vill donera si sådär några tusen riksdaler till mig så jag kan införskaffa en? 😀

Kommentera

