och sen så var det tisdag också.

Dagens outfit genom en gammal bild.. t-shirt cubus kofta h&m jeans dr denim

Inatt sov jag endast i fem timmar, vaknade dock pigg & mycket friskare, tittar ut genom fönstret – spöregn, och så har dagens underbara väder sett ut, grått och jävligt. Jag har gått runt som en zombie den största delen utav dagen, jag vet inte hur många gånger jag har gäspat idag asså.. det roligaste på dagen var fysiklektionen, vi hade ingen lärare så vi gjorde lite allt möjligt, matte, killarna satt och kastade suddgummin & pennor på oss andra & jag och Madde hade en av våra fina prat-stunder 😉 På sista lektionen (spanska) var jag så trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag satt och knäckte mig åt absolut ingenting, Klara tyckte nog jag va gaaanska dum i huvudet faktiskt, haha.

Jag funderar på att sova lite snart, ta en powernap liksom.. men först måste jag kolla klart på första avsnittet på säsong fyra av oc, helt skumt nu ju men aja. Lite senare blir det spanska-plugg och ingen träning ikväll för min del.. Jag är förresten extremt avundsjuk på 9A just nu, såg bilder de har lagt upp från USA (de är på klassresa -.-) och dom springer runt i tunna koftor & allt är helt grönt? JAG VILL OCKSÅ HA VÄRMEEEE. 😦

Ska sluta skriva massa skit nu 😉 puss.

Kommentera

