för jag är så jävla braaaaa!

Tja!

Det går framåt med moppekortet här borta (en miljard år senare :D) och jag inser att det inte är svårt, GRATTIS TYRA! fick 63/70 på mitt senaste prov (mitt fjärde) känns ju ganska sådär super bra i och med att man bara behöver 52 på det ”riktiga” provet, jaadååå! 😀

Men nu ska jag göra något som jag är desto mindre duktig på, nämligen mitt hatobjekt spanska.. yäy.. har sjukt mycket tills imorgon men har jag börjat? nej. DUKTIIIGT! 🙂 så det är dags att börja nu jao.

Ha det!

Vadå överexponerad bild från 2009? GE MIG SOMMAR OCH SOOOL NUUUU TAAACK! 😀

Kommentera

