Måndagen den nionde april.

Hej däär.

Mår ni bra idag? Det gör inte jag. Är riktigt trött på att hosta sönder, behöva snyta mig var tredje sekund (okej kanske inte men typ) & gå runt med ständig feber, men vi får hoppas jag mår bättre imorgon för tro det eller ej, jag vill till skolan. Alltid trevligt att träffa folket igen!

Igår kom i alla fall mina kusiner hit igen på middag, mycket trevligt. Kollade sedan film, la mig vid två, vaknade vid tolv idag och vad jag har gjort sedan dess vet jag inte riktigt, kollat lite film (the proposal, en del av alvin & gänget 2 osv.), suttit här och äntligen fått mitt påskägg! (tusen år senare 😀 hihi. men det var massa mums, som sagt.. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, typ..) Gjorde även ett sånt moppetest på datorn, eheh det gick inte så bra.. men jag gör det i alla fall, måste ju ta det nu i april, pinsamt så lång tid jag har tagit på mig, men bättre sent än aldrig 😉 så ska återgå till att plugga lite nu, puss.

yääy..

Kommentera

