”If things were perfect we wouldn’t be human”

Hej!

Såå.. jag kände för att slänga in ett inlägg ändå, det blir lätt så 😉

Vaknade vid halv två idag, woops. Sov i mer än 13,5 timmar.. det behövdes. Sedan dess har jag städat och vid fem kom hela tjocka släkten hit på påskmiddag/släktmiddag och dom stack vid typ halv elva eller något, mys! 🙂

Saknar mitt hår och min mobil galet.

Anyway.. imorgon så drar jag till bästavän, hon ska få mig glader genom att dra med mig ut på en låång promenad, sedan ska vi tjocka oss och stanna uppe hela natten och ha disney-maraton! ♥

Ni får ha det så brao, puss.

”For those days we felt like a mistake,
Those times when loves what you hate,
Somehow,
We keep marching on.”

Kommentera

