just nu..

..älskar jag: livet.

..hatar jag: vädret.

..saknar jag: allt som har med sommaren att göra!

..vill jag: shoppa!

..läser jag: Elsas värld.

..vill jag lära mig: att åka långboard.

..vill jag ha: godis.

..lyssnar jag på: Coldplay – paradise

..tänker jag på: en speciell person.

..borde jag: skynda mig, fixa mig och äta så vi kan dra någon gång 😀

Goddagens! Bilen går härifrån mot Stockholm om cirka en timme, innan dess ska jag hinna klä på mig, torka håret, sminka mig, packa klart och äta, känner att det är dags satt börja nu 😉 Är tillbaka på tisdag igen, tills dess är det tomt här, men ni får ha det så bra, puss!

Kommentera

