jealousy is just love and hate at the same time.

Heey.

Idag är det måndag och jag är helt borta i dagarna! Igår var jag hundra procent säker på att det var lördag, men ikke. Och idag så trodde jag verkligen det var onsdag men tydligen inte, haha.

Daauuugeeeeen.

Biologi: Repetition, chill.

Dubbeltimme slöjd: Ensam tjej där idag men det gick ingen nöd på mig, alla pojkar va ju där så de e trajvligt! 😉

(Drog från slöjden fem min tidigare för att åka till….)

Tandläkaren i två timmar: Åkte till Helsingborg med pappa, skulle egentligen bara fixa min tråd som sitter bakom tänderna (man har det efter man har haft tandställning) men mina framtänder har börjat flytta ifrån varandra igen och när jag sa det så min tandläkare bara ”vill du ha tandställning igen?” jag bara ”om det är det som krävs så vår jag väl ha det..” men han skojade som tur var, fick i alla fall någon konstig sak som sitter på ena tanden som ska dra den till den andra, den ska dock bara sitta där i en vecka! 🙂 Sedan när vi va klara drog vi inom max så jag skulle få i mig lite käk och sedan drog vi tillbaka till skolan.

(När jag kom tillbaka var det bara fem minuter kvar på min lektion så istället för att gå in på den så satte jag mig i studiehallen och snackade med Noa.)

So: Vi hade bokdiskussion på ”På västfronten intet nytt”, riktigt tråkig bok menmen. Det gick i alla fall ganska bra, var så mycket lättare än jag hade tänkt mig!

& jag har suttit här sedan jag kom hem, tänkte gå och fika nu och sedan plugga lite.

Ha det braao.


Tycker sommaren borde skynda sig hit nu.

Kommentera

