saturday

Hej!

Dagen började i alla fall ganska bra, jag har nu officiellt ett deltids sommarjobb.. det enda negativa är väl att jag enligt mamma måste skaffa ett till nu, älska livet. Inte. Menmen. Jag har suttit typ hela förmiddagen och kollat olika klädhemsidor, alla börjar ju få in snygga vår-& sommarkläder nu (dock inte överdrivet mycket snyggt egentligen?) så nu är jag shoppingsugen! Hade varit ganska bra om jag helt plötsligt blev rik så jag kunde shoppa massa men så roligt ska jag tydligen inte ha det..

Nu sitter jag och kollar på filmen nedanför, har huvudvärk tack vare dimman och molnen som ligger som ett vitt täcke över hela Båstad, kul. Och jag tänkte snart klä på mig & fixa mig lite och sen rensa kylen på lite maaad. Vet inte vad dagen har att erbjuda men vi får se.

Ha de.

Kommentera

