förändringar.

Tyras nya liv. Fint att jag pratar om mig själv i andra person (tredje?) men skit samma. Min syster tänker tydligen börja sitt nya liv snart och har satt upp lite mål och krav över det, så det tänker jag också göra.

Saker som ingår i mitt nya liv:

Ta mitt moppekort snart.

Skaffa ett sommarjobb.

Sluta/ dra ner på onyttigheterna, kände att efter Sälen resan så får det räcka.

Gå en längre runda hem från skolan några dagar i veckan.

Börja träna regelbundet (2-3 dagar i veckan) igen!

Sluta haka upp mig på små saker och se saker från den ljusa sidan = blir mer positiv.

Börja spara pengar.

Börja städa på mitt rum typ en gång i veckan eller något så jag slipper gå runt i ett stökigt rum hela tiden.

Till sist: Ta saker som dom kommer, strunta i om jag någon gång gör dåliga val, sluta fundera och analysera allt så överdrivet mycket och låta det där leendet på mina läppar sitta där för att jag vill det, inte för att det automatiskt gör det.


/ weheartit

& sen efter denna hårdträning som börjar från och med nästa vecka så taggar vi för beachen 2012! *host* 😉

Kommentera

