I sälen – 19/3 första dagen

Hej gott folk!

Idag har mitt skidkort krånglat så jag fick dra till valpblicken så fick jag ett nytt skidkort med två dagar på, awesome! 😀 det har varit strålande sol, blå himmel men ganska kallt, det har dock varit hyfsat isiga backar men det har funkat kalasbra ändå. Vi har varit ute sedan nio imorse till klockan sex när de stängde fast vi var hemma mellan ett och tre för lite lunch! Det negativa med dagen? Krille lyckades oturligt nog trilla och bryta handleden efter några få åk så han har tillbringat dagen på sjukhuset och röntgat handleden och nu har han tillsammans med en lärare åkt till mora för han tyvärr måste opereras, kan man ha mer otur eller? Sjukt synd om honom.

Nu har jag duschat, killarna har handlat och jag ska strax börja laga mat med matilda 🙂

Igårkväll satt vi och mös i soffan i några timmar, lyssnade på musik och hade allsång, riktigt mysigt!

Men ni får ha det så bra, puss!

20120319-190524.jpg

Kommentera

