snabb update

Hej! Hemma nu efter några timmar på madison, helt okej. Först massa strul med biljetterna men det fixade sig, halvbra musik och överdrivet mycket folk, man kunde nästan inte va på dansgolvet för man slungades åt alla sidor konstant, men det var ganska kul ändå. Träffade massa folk som jag inte har träffat på evigheter så det va sjukt kul! Nu tjuter det i mina öron och mina ben typ skakar/är halvdomnade så nu ska jag gå och ta väck sminket och sen krypa ner i min säng, godnatt

Kommentera

