och så var vi påväg igen..

Hallåja.

Idag är det lördag och jag blev väckt halv tio för att vi skulle sjunga för min syster (grattis än än gång sötnos! ♥) men jag höll på att somna så sen gick jag och la mig igen och vaknade vid halv ett av att min syster kom in och sa hejdå & snodde lite kläder, ganska awesome att vi har samma storlek ibland! 😉 och sen gick jag upp!

Nu är klockan lite över fyra och jag är i full gång med packningen. Imorgon bitti vid halv åtta någon gång går bussen mot sälen! Resan kommer ta tio timmar (med ett 45 min stopp inräknat) men det blir säkert kalas bra ändå! Kom nyss på att det antagligen inte blir någon uppdatering dessa dagar men jag är tillbaka på fredag 🙂

Måste återgå till packningen nu, och hinna handla innan affären stänger.. puss!

Kommentera

