fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv

Hey guys!

Idag är en bra daaaag. Det är fredag, tummen upp på det! Dagen har varit, chill? Först matte, gick bara igenom det häftet igen (och jag pluggade so, eheh) Efter det så hade vi so, jag hade prov och det gick kalas bra! 😀 Seeedan så hade vi svenska, fick reda på vad vi fick på nationella, gick som förväntat. Och alla andra satt i klassrummet och jobbade med bokuppgifter (typ) och efter svenskan hade vi lunch men det va äcklig mat så jag och Elin drog upp till spara och köpte bröd istället, massa bra. Och sen sista lektionen hade vi engelska, flummade satan med Madde som va på awesome humör! haha, ganska komiskt.

Slutade tio i två och ja, jag har suttit här sen dess, haha. Ikväll så kommer det lite folk hit så ska vi fira min fina syster som fyller år imorgon (20!!) med sushi och tårta, mums! Fast funderar på om jag borde sticka till madison sen ändå? I stort sett alla ska ju dit nu och jag är ganska taggad faktiskt, haha men vi får se!

Ha de fiint, puss

Bild sen innan förra madison, yaadå.

Kommentera

