looks like wednesday

Hej!

Hade nationella i fysik idag, gick helt okej, det var mycket enklare än vad jag trodde! Vi hade nationella direkt på morgonen sen rast sen andra delen och sen skulle vi egentligen ha svenska i ca. 35 min men det hade vår lärare glömt så vi satt där och väntade jätte länge och kom inte på förrens det var tio min kvar att vi kanske borde dra 😉 haha. Då gick vi och käkade, sedan hade vi gympa och sist hade vi en kaos bildlektion – och jag fick åtta minuters frånvaro för jag gick och snöt mig? var borta i typ en minut, vår vikarie har seriöst noll koll.

Efter skolan så gick i alla fall jag och Matilda till Knutjöns, blev kvar där i två och en halv timme, satt och fikade & snackade, mycket mysigt!

Och ja, nu är jag hemma, har läst lite (ganska många) bloggar och sånt, tänkte plugga lite senare, jappjapp.

Men aja, vi hörs och sånt, btw.. hörs? det gör vi inte alls det. Vi skrivs? nej inte det heller. Skit samma. HEJDÅ!

Gammal bild på mina fina flickor, Matilda & Lisa!

Kommentera

