när livet är som bäst

Hej! 😀

Idag är en sån där bra dag, en dag som man bara går runt och ler hela tiden. Solen skiner för fullt och värmer till och med! Det var, tro det eller ej, roligt att gå till skolan och träffa alla igen! (beror väl dock mest på att jag legat hemma sjuk i en vecka, men ändå 😉 ) Jag har varit sjukt flum till och från idag och ingenting blir ju sämre av att man har sjukt underbara människor omkring sig.

Dagen:

Biologi: Träffade vår nya lärare Karin så vi snackade bara hela lektionen, fick presentera oss och sånt, chill.

Dubbeltimme slöjd: Gjorde hyfsat mycket, duktig som jag är 😉 alla i min klass tycker dock jag är sämst på att såga så Noa, Madde & Jakob hjälpte till, haha. Sågens fel. 😉

Lunch: Vi.. åt (you don’t say!) och sen satt jag och snackade med min fina vän Elin, bäst är hon.

Spanska: Skulle gå igenom kapitlet som jag och Elin inte var klara med så vi satt i ett grupprum och jobbade/snackade, duktiga!

So: Skulle egentligen gå igenom ett häfte med massa läxor men så kommer vår klassföreståndare in med ett häfte som alla måste göra, 26 sidor med en massa frågor man skulle kryssa i, tog hela lektionen, aaas chill! 😀

Ganska bra dag helt enkelt! Nu tänker jag sätta mig vid teven, ha det bra!

gammal bild / dagens outfit.

Kommentera

