tillbaka till stenåldern ♥

Ser ni hur liten, tjock och fin den är? 😀 detta är min lilla life savior nu när min lilla (stora) HTC har gått under jorden för stunden, ska ta och lämna in den, känner att det är ganska jobbigt att jag måste sitta vid datorn typ dubbelt så mycket nu.. kan ju liksom inte kolla allt från mobilen varannan sekund, förstår ni den jobbiga känslan? 😦 anywaaay så är det ganska kul att ha knappar igen, gör ju smsandet såå mycket roligare 😉 haha! men ska be min syster ta med min gamla w595 (mobilen på bilden under) hem! 😀

Tyckte ni ville veta! puss

Kommentera

