ugglor i mossen.

”Tyra gå nu inte och lägg dig för sent.” ”Neejdå det ska jag inte göra, och klockan är ju bara elva..” men nu lite mer än tre timmar senare, sitter jag här igen. Varför det? undrar ni då. Jo det är såhär att vid ett så tänkte jag vara duktig och gå och lägga mig men min hjärna ville inte samma sak som jag (alltså sova) utan att ta fram en miljard tankar, det ville min hjärna göra! Så jag låg och stirrade i taket i en timme innan jag bestämde mig för att sätta mig vid datorn igen, känns som ett bra alternativ. Så nu sitter jag och är social med en vän från de gamla goda tiderna, myyykkke trevligt! 😀

Tips när du ska sova:

1. Börja inte tänk, har du väl börjat så kan du inte sluta.
2. Räkna för guds skull inte får, då sätter du ju igång hjärnan igen så du blir pigg!
3. Rör på dig innan du går och lägger dig, lättare att sova om din kropp också är trött.
4. SSSOOOOOOVVVV.

Slänger självklart in lite klocka ord från weheartit också, vet att ni gillar’t!

PUSSHEJ OCH GODNATT

Kommentera

